Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Το ταξίδι μιάς σταγόνας...



Θα΄θελα να'μουνα σταγόνα,
δροσοσταλίδα φθινοπωρινής βροχής,
εαρινή σταξιά αγάπης
σταλαγματιά δροσιάς ψυχρής...

Να'σταζα πάνω στο κορμί σου
ψιλόβροχο να μουν θαρρείς
και καταρράκτης να γενόμουν
μες στο λιοπύρι της δικής σου γης...

Στα στήθια σου να μουν ρυάκι
στα χείλη γάργαρο νερό
και στα μαλλιά σου να 'μουν άλας
σαν απ΄την θάλασσας φευγιό...

Και αυτή την τόσο μαγική πορεία
ταξίδι θα την έλεγα χωρίς επιστροφή
θα ταν για μένα ο γύρος του κόσμου
θα ταν σα να'χα ζήσει απ'την αρχή...
 
 
 
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 12ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργανώνει η Αριστέα από το blog "Η ζωή είναι ωραία" - http://princess-airis.blogspot.gr/
Αυτό το δρώμενο είναι το αγαπημένο μου και μέσω αυτού παρακολουθώ ανθρώπους να εκφράζουν τα συναισθήματα τους, να βελτιώνονται, στην ομολογουμένως δύσκολη ποιητική γραφή, και να μοιράζονται μαζί μας τις πιό ιδιαίτερες σκέψεις τους... Της είμαι πραγματικά ευγνώμων. Ευχαριστώ πολύ όσους με ψήφισαν και με διάβασαν.
 
Υ.Γ. Μιά έτσι, μιά αλλιώς είμαι. Σκαμπανεβάσματα έχω ο...ποιητής στα γραπτά μου. Που θα πάει όμως η κορυφή δεν θα αργήσει να έρθει! Και τότε.................. περιμένω από την Αριστέα έναν καμβά με ένα τσίτσιδο μωρό! Ολοτσίτσιδο (Ααααα δεν ξέρω μου το υποσχέθηκε). Καλό μήνα να έχουμε!

12 σχόλια:

  1. Θα γινόταν υπέροχο τραγούδι!
    Έχω σκεφτεί και διάφορους που θα μπορούσαν να το πουν!
    Μπράβο Μάκη μου εξαιρετικός όπως πάντα.. Proud of you!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε? Δε ξέρω για να το λες Κάθριν εγώ σε εμπιστεύομαι! Ανακοινώνω λοιπόν πως δέχομαι προτάσεις!χαχα!

      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  2. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
    Το ολοτσότσιδο μου μου άρεσε! Δεν σε φθάνει ένα αισθησιακό μισοκαλυμμένο; ☺
    Μάκη ψάχνε για μουσικό να ντύσει τους στίχους σου. Τι περιμένεις;

    Εγώ σε ευχαριστώ που είσαι πλέον βασικό κομμάτι του Συμποσίου.
    Και μην παραπονιέσαι. Μπήκες στη δεκάδα!

    Καλό μήνα και καλό ΣΚ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντάξει και με αισθησιακό μισοκαλμμένο....καλύπτομαι!χαχα!

      ψάχνω, ψάχνω αλλά δεν βρίσκω! Δηλαδή οι άλλοι είναι καλύτεροι από μένα????ε???

      Ευχαριστώ και γω με την σειρά μου για την παρακίνηση! Στα έχω πει Αριστέα μου. Καλό μήνα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. ωωωω, τι λες τωρα!!! δεν το περίμενα η αλήθεια!! μπράβο Μάκη!! και εις ανώτερα!! ;) καλό μήνα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι βρε Εύηηηη τι νόμιζες.... Όταν θέλω είμαι και ποιητής με συναίσθημα (τρομάρα μου). χαχαχα!

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, να έχεις ένα όμορφο μήνα! Σε φιλωωωω!

      Διαγραφή
    2. Είμαι που να μην ήμουν...Είμαι!χαχα!

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφο και πόσο τρυφερό....μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δέσποινα! Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!

      Διαγραφή
  5. Μας μάγεψε, μας κέρδισε και για το μόνο, που ήμασταν σίγουρες ήταν πως ανήκει σε τρυφερό άντρα...
    Δεν κάναμε λάθος! Θερμά συγχαρητήρια Μάκη!
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωω ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια Μαρίνα! Και για την ψήφο σας βεβαίως!

      Καλό μήνα και σε σας!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation