Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Λείπει ο Μάρτης απο την Σαρακοστή?

 Όπου Μάρτης βάλτε τις γυναίκες. Όπου Σαρακοστή, κοτσάρετε τις Απόκριες. Και εξηγούμαι. Οι γυναίκες πάντα, παντού και... πάντοτε θέλουν να κλέβουν την παράσταση.

  Όλες τις εποχές. Χριστούγεννα, καλοκαίρι, Πάσχα, Τσικνοπέμπτη, Φθινόπωρο, του Αγίου Βαλεντίνου, στο σούπερ μάρκετ, στο σπίτι, στην αυλή, στην δουλειά, στα λεωφορεία, στα τρόλευ και στο μετρό. Με χιόνια, με ζέστη, με  πολύ ζέστη, με κολάν, με τζιν, με εσώρουχα, χωρίς εσώρουχα... Εεεε, δε μπορούσε η Σαρακοστή να γλιτώσει από τα βαμμένα νύχια των... άγριων κοριτσιών.

  Θα αναρωτιέστε (αλλη δουλειά δεν είχατε από το να ασχολείστε με τις εξυπνάδες μου...), τι εννοώ, πως και γιατί? Λοιπόν. Είναι απλό. Απόκριες. Ξεφαντώματα, μπεκρουλιάσματα, ερωτικές ατασθαλίες (sic). Άλλο αν ο περισσότερος κόσμος ασχολείται με ποταπά προβλήματα, όπως η δύσκολη καθημερινότητα, η ανθρωπιστική κρίση με τους πρόσφυγες, η ανεργία, η φτώχεια, η ανέχεια.
 
 Αυτά καλά μου παιδιά είναι ως μη γεγόμενα μπροστά στην λάμψη και την δόξα, μπροστά στα πάμπολλα αδιάκριτα βλέμματα των λυσσασμένων αντρών, μπροστά στην αδιάκοπη (αλλά τόσο όμορφη) μάχη για το ποιά θα χαρακτηριστεί, σαν το μεγαλύτερο τσίρκο της Αποκρεώ, σαν η πριγκήπισσα του κιτς!


 Γατούλες. Με ουρά, χωρίς ουρά,αμούστακες ή με μουστάκι, με ξεκωλέ στυλάκι, με τα μπούτια έξω, με αβυσσαλέα ντεκολτέ, με νιαουρίσματα και τριψίματα.... Μπέμπες. Ναι, ναι όπως το λέω. Μπέμπες. Μωρά, μωρέ (χαχαχα) πως το λένε. 

Με ροζ ρουχαλάκια, με μπιμπίλες και μπιμπερό (όχι πείτε μου φταίω εγώ μετά να κάνω συνειρμούς?), με καλτσάκια, καλτσοδέτες (έλα μην ακούω χαζά, η καλτσοδέτα είναι  το χαρακτηριστικότερο αξεσουάρ των νεογέννητων) και λίγο ρουζ (συν κανά κιλό μέικ απ) για να κρύψουμε τυχόν ρυτιδούλες. Super-women, Buttwomen, εεε σόρυ Batwomen, πριγκίπισσες Σίσυ, Κοκκινοσκουφίτσες, Χιονάτες και δε συμμαζεύεται.

 Αν κάτσω και απαριθμήσω τι μπορεί να σκεφτεί το γυναικείο μυαλό για να ντυθεί τις Απόκριες, θα γράφω μέχρι άυριο. 
 Μα πείτε μου δεν είναι υπέροχο όλο αυτο? Δεν είναι κάτι που όλοι περιμένουμε αυτές τις ημέρες του χρόνου? Φανταστείτε δε πως μερικές ντύνονται κανονικά και τις περνάνε για... ντυμένες αποκριάτικα!  Τι απορείτε? Πολύ θελει? Κραγιόν, μπόλικη λακ, 25ποντα τακούνια, πλήρης έλλειψη εσωρούχων, πολύ βάψιμο, πόζα γυναίκας αράχνης και έτοιμη η μεταμφίεση! 

 Γιατί το μυαλό τους (όχι όλων των γυναικών...) είναι... εκεί που καίγονται πολύ, θέλουν να νιώσουν το φιλί. Και η καρδιά τους να χτυπά, πιο χαμηλά, πιο χαμηλά, πιο χαμηλά... Τσιρκολέ ολέ, αρίμπα, αρίμπα και τζομπί τζομπά που λένε και οι Gipsy Kings!

 Γιάυτό σας λέω. Ρίξτε μιά ματιά γύρω σας. Αυτές τις μέρες περισσεύει το ανεπιτήδευτο. Το ειλικρινές. Το "ντύνομαι μπέμπα γιατι είμαι γλυκούλα και ναζιάρα και είμαι και το μωρό σου, έ μωρό μου?" είναι μια συνηθισμένη ατάκα που ταιριάζει γάντι στο όλο σκηνικό. Ακριβώς στο πνεύμα της Σαρακοστής και της νηστείας. Ας κάνουμε το σταυρό μας και ας πούμε από μέσα μας... κι ο Θεός βοηθός.

Υ.Γ. Κείμενο χιουμοριστικό και ουχί σεξιστικό. Άντε έστω λίγο. Τόσο δα.  Καλή Σαρακοστή να έχουμε...


11 σχόλια:

  1. Λείπει ο Μάκης από την Σαρακοστή;;
    Άντε πες τα γιατί όταν λέμε γυναίκες προς γυναίκες μας χαρακτηρίζουν.. ανταγωνίστριες!(sic)
    Απολαυστικό post για ακόμα μία φορά!!

    Καλό τριήμερο, να ξεκουραστείς και να περάσεις όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα δεν παιζω! Το δικό σου λογοπαίγνιο ήταν καλύτερο Κατερίνα! χαχαχα! Εγώ τα λέω...ποιος με ακούει είναι το θέμα!

      Υ.Γ. Επίσης καλή μου, καλό τριήμερο και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. "Φανταστείτε δε πως μερικές ντύνονται κανονικά και τις περνάνε για... ντυμένες αποκριάτικα!" Αχαχαχα! Ζωγράφισες Μάκη μου και σήμερα! Δεν το βρήκα καθόλου σεξιστικό το κείμενο, ρεαλιστικό μέχρι αηδίας (με την καλή έννοια!) το βρήκα.. Βέβαια, ως γυναίκα να σου πω και την άλλη εκδοχή: είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ γυναικών. Κι αυτό σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ πιο ισχυρό, ακόμα κι από το αν θα αρέσουμε στους άντρες. Κι έπειτα είναι και το άλλο: ο ανταγωνισμός και πάλι, για το ποια θα πρωτο-αρέσει στους άντρες, έστω κι αν έχει γίνει η εμφάνιση της και η αξιοπρέπεια της, καρναβάλι... "Buttwomen".. Ρεσιτάλ Μάκη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, είμαι ζωγράφος πανάθεμα με! Καλά, το ότι χαρακτηρίζεις ρεαλιστικό το κείμενο με κάνει να νιώθω τέλειααα! Και αναφέρεις και εσύ, όπως η Κατερίνα, το θέμα του ανταγωνισμού! Ε ναι, γιαυτο δεν ντύνονται ετσι??? Όλα στο βωμό της ματαιοδοξίας!
      Η αλήθεια είναι πως οταν γράφω έτσι, έχω πάντα στο νου μου το θέμα του σεξισμού! Τώρα που που δίνεις κουράγιο θα δώσω παραπάνω... πόνο!χαχα!

      Υ.Γ. Αλήθεια τώρα εγώ έχω δει...buttwomen! Αααα και μη μου κάνεις κοπλιμέντα, κοκκινίζω! χαχαχα! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο Πέτρα μου!

      Διαγραφή
  3. Buttwomen?? Οκ... είσαι απολαυστικός.. χαχαχχαχαχα
    Συμφωνώ πραγματικά με όσα γράφεις! Ρεαλιστικό είναι το κείμενό σου, όχι σεξιστικό. Γενικά πιστεύω πως οι απόκριες είναι για να τσαλακώνεσαι και όχι για να... γδύνεσαι. Αν θέλεις να εμφανιστείς ωσάν ξέκωλο, μπορείς και τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου.

    Ακολουθεί προσωπική εμπειρία...............

    Πρόπερσι είχα ντυθεί μπογιατζής και πέρυσι άντρας πολλά βαρύς με το πουκάμισο κουμπωμένο μέχρι πάνω και κολλημένο μουστάκι στο πρόσωπο.. Ε μου την έπεσαν πολλοί. και δεν ήταν ούτε γκέι ούτε γυναίκες. Δε χρειάζεται να βγάζεις μπούτι και βυζί έξω για να σε κοιτούν οι άντρες. Αυτό δεν έχει καταλάβει το γυναικείο φύλο. Αν το γουστάρεις αυτό που έχεις ντυθεί και έχεις κι αυτοπεποίθηση, δε χρειάζεται τίποτ' άλλο. Δε χρειάζεται να ντύνεσαι "εύκολη". Και αυτό ισχύει όχι μόνο για τις απόκριες, αλλά και για τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου.
    Ωχ Θεέ μου, πόσα έγραψα.. μ' έπιασαν τα δικά μου.. Σταματάω. Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου. Αυτό. Τελεία. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πσράδειγμά σου Γιωτακι είναι πραγματικά to the point, στο κείμενο! Έτσι μπράβο, ντύθείτε μπογιατζήδες, βαρύμαγκες, παπάδες κλπ κλπ. Αφού έτσι και αλλιώς και μπούργκα νσ φοράτε, εμείς εκεί τον χαβά μας! Χαχα αφού και μεις έχουμε θέματα ( μη νομίζεις πως επειδή δεν τα γράφω, δεν έχουμε...). Απ την άλλη τα... δικά σου τα λάτρεψα, το σχόλιο σου επίσης, ευχαριστώ που πέρασες και που δεν μασάς τα λόγια σου! Φιλιά να ουμ' ("βαριά" και μάγκικα όπως η περυσινή μουστάκα σου-μη νομίζεις πως δεν την θυμαμαι)!!!

      Διαγραφή
  4. χαχαχα...και γω επίσης γέλασα πολύ! αν είναι να ντυθείς, να ντυθείς για το χαβαλέ λέω εγώ..και φυσικά θα συμφωνήσω με τη Γιώτα, ότι ντύσου ότι να'ναι, αρκεί να έχεις αυτοπεποίθηση και να είσαι ο εαυτός σου! τα υπόλοιπα με αφήνουν παντελώς αδιάφορη! θέλω να κάνεις ακόμη μια ανάρτηση για τους άντρες όμως αυτή τη φορά!! θέλω να την απολαύσω, Pleaseeee... καλή Καθαρά Δευτέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα ε ναι ρε παιδί μου, αν δεν φορέσεις 2 μπλούζες, 3 πουκάμισα και 2 αμάνικα φανελάκια απο μέσα, να προσπαθήσει ο άλλος να σε φανταστεί χωρις αυτά τότε δεν κάνεις τίποτα.... Το θέμα είναι όχι να ντύνεσαι...γδυμένη αλλά να ντύνεσαι όπως αισθάνεσαι όπως λες (τώρα βέβαια ίσως και αυτές που ντύνονται έτσι να το αισθάνονται οπότε άδικες οι κατηγορίες μου). Αλλά τελοσπάντων να είσαι ο εατός σου ρε παιδί μου!

      Υ.Γ. Υπόσχομαι μια ανάρτηση που θα είναι κόλαφος για την αφεντιά μας, να την απολαύσεις κιόλας!χαχα! Φιλια Εύη μου, καλή Καθαροδευτέρα και Καλη Σαρακοστή!

      Διαγραφή
    2. Ε μα ναι!!! Just be yourself Μάκη! Αναμένω!!! Χαχαχα

      Διαγραφή
  5. δεν εχεις κι αδικο ;)
    Καλή Σαρακοστή εύχομαι, με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation