Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Σου σφυρίζω...

 Εκεί που περπατούσα σήμερα για την δουλειά, με βλέμμα άδειο όπως η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου, τι να δω?
 Δύο μαυρισμένα καλλίγραμμα πόδια, μια σιλουέτα δροσιάς μέσα στον καυτό ήλιο του Αυγούστου και ένας ήχος τακουνιών που ακούγονταν σαν μελωδία αγάπης στην παραφωνία των ημερών. Ένα φόρεμα λουλουδάτο που ανέμιζε με το περπάτημα της και μέσα του ένα σώμα αγγελικά πλασμένο. 

 Μαλλιά ίσια και μακριά σε χρώμα καστανό και δυό μάτια που λαμπύριζαν σαν πυροτεχνήματα... "Να σε χαίρεται η μάνα που σε έκανε ρε κούκλα μου", ούρλιαξα μέσα μου, παρατηρώντας την. 
 Αυτή με κοίταξε (χαμογελώντας) για λίγο, λες και άκουσε το ενδόμυχο ουρλιαχτό μου και το μόνο που πρόλαβα να ψελλίσω πριν χαθεί στην στροφή ήταν... ένα σφύριγμα. Ή μάλλον δύο. Ναι, ναι. Σαν αυτά τα σφυρίγματα αλλοτινών εποχών, που θεωρούνταν φλερτ διαδεδομένο και άκρως αποτελεσμάτικό. Συμπερασματικά... Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο. Άτιμη κενωνία...




 Χίλιες βραδιές στο δικό σου στενό ξημερώνω
χίλιες καρδιές δε θ’ αντέχαν σ’ αυτό τον καημό
που να πω το μεγάλο μου πόνο
μόνο εσύ θα τον γιάτρευες μόνο
έλα και κάνε μου γέλιο τον κάθε λυγμό...


Σου σφυρίζω
για να βγεις σου σφυρίζω
και κρυφομουρμουρίζω
το δικό μας σκοπό...

 
Σε κανένα
μην τα πεις σε κανένα
φύλαξε τα κρυμμένα
όσα λόγια σου πώ...

 
Θα `ρθει τ’ αγέρι
με τ’ απαλό το χέρι
κρυφά να σε ξυπνήσει
και το φεγγάρι
για τη δική μας χάρη
τα μάτια του θα κλείσει...

 
Σου σφυρίζω
για να βγεις σου σφυρίζω
και κρυφομουρμουρίζω
σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ...




 Υ.Γ. Καλό Δεκαπενταύγουστο να έχουμε...

12 σχόλια:

  1. ..την επόμενη φορά ακολούθησε άλλη μέθοδο καλύτερα ;)
    Καλό δεκαπενταύγουστο Μάκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τώρα, το πήρα το μάθημα μου... Την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να την ρίξω όπως ο Τσάκωνας. Με...τρικλοποδιά! Είναι ο μόνος τρόπος!χαχαχα! Επίσης Κατερίνα μου! Καλο Δεκαπενταυγουστο!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει, τα είπες τόσο υπέροχααααα! Με έκανες και γέλασα... ευχάριστα!
    Καλό Δεκαπενταύγουστο Μάκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εγώ σε ευχαριστώ που προσπέρασες τόσο όμορφα το...βατερλώ μου Μαρία!χαχαχα! Επίσης παιδί μου, καλό Δεκαπενταύγουστο!

      Διαγραφή
  3. Τσκ!!! ρε Μακηηηηηηη !!! Παραεισαι vintage για την εποχή μας ρε αγόρι μου. Ούτε η τρικλοποδια λέει 😜 κάνε κάτι σαν τη θεία από το Σικάγο που πετούσε σταμνες αλλά πέτα κάτι άλλο καλύτερα. Ένα ζευγάρι παπούτσια που θα τα έχεις εντελώς τυχαία πρόχειρα 😜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ευχαριστώ για την συμβουλη Μαρία! Δεν χανω τίποτα να δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  4. Μου θύμισε ένα περιστατικό που διάβασα (νομιζω) στο "Να ζεις, ν αγαπάς και να μαθαίνεις" όπου ο Μπουσκαλια περπατάει στο δρόμο και βλέπει μια κοπέλα με φοβερά μαλλιά, φρεσκολουσμενα και μακριά και παθαίνει πλάκα και τη σταματάει και της λέει πόσο όμορφα μαλλιά έχεις και κάτι τέτοια... Τελικά μάλλον δεν είναι κακό να εκφράζουμε το θαυμασμό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω αυτό πιστεύω Ανθή, ότι δεν είναι κακό να εκφράζουμε το θαυμασμό μας για κάτι! Και όχι μόνο στον ερωτικο τομέα! Απλά, μερικές φορές μπορεί να φάμε τα μουτρα μας! Ε και? Η πρώτη θα είναι?Αχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  5. γιατι δεν της το ειπες δυνατα; τι ειναι αυτο που κοιτανε οι αντρες σε αγνωστες γυναικες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε! Μάλλον κόμπλαρα προς στιγμήν από την ομορφιά της! Και μετά ίσα που πρόλαβα να... σφυρίξω! χαχα! Τι κοιτάνε ε?? Χμμμ, νομίζω συγκεκριμένα πρόσωπο, μάτια, σώμα, οπίσθια, στήθος! Τώρα για την σειρά μη με ρωτήσεις! Εύκολα πάντως τα τελευταία έρχονται πρώτα! χαχαχα!

      Διαγραφή
  6. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα οι ρομαντικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν, υπάρχουν αλλά...καθυστερούν μερικές φορες και χάνονται τα μωρά και οι ευκαιρίες! χαχαχα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation