Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Την προσοχή σας παρακαλώ, αποκαλύπτομαι...


Καιρό είχα να βραβευτώ ο ταλαντούχος (μην γελάτε...είμαι είμαι...). Οπότε η πραγματικά ταλαντούχα Αλεξιάννα μου παρέδωσε στο πολύ όμορφο μπλόγκ της (http://alexiannatsotsou.blogspot.gr/) ένα βραβείο με την προυπόθεση να αποκαλύψω 7 πράγματα για μένα. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα που λέει και ο Ρουβάς... Ας ξεκινήσουμε λοιπόν

1) Είμαι σπαστικός. Είναι γνωστό στους κοντινούς μου και ευχαριστώ που με ανέχονται.

2) Είμαι Παναθηναϊκος. Λατρεύω την Πανάθα και τώρα που περνάει δύσκολες στιγμές, δένομαι μαζί της ακόμη περισσότερο (αντρική ματαιοδοξία...)

3) Γενικά δεν είμαι αισιόδοξο άτομο όσον αφορά τον εαυτό μου. Για τους άλλους όμως είμαι στήριγμα...

4) Μου αρέσουν πολύ οι γυναίκες (σιγά το νέο...).

5) Λατρεύω την Coca-Cola και γενικά κάθε είδους αναψυκτικό  με ανθρακικό...

6) Το αγαπημένο μου φαγητό... δεν είναι είναι ένα. Μαρέσουν τα ψητά, τα γεμιστά, τα ψάρια, η μακαρονάδα με κιμά και οι σαλάτες. Ααααα και το κοτοπουλάδικο (σάντουιτς δυτικών προαστίων...)

7) Εχω παλιομοδίτικές ιδέες και ορισμένες φορές χαρακτηρίζομαι παλαιών αρχών και ξεκάρφωτος (τιμή μου και καμάρι μου...)

Ουφ. Αυτό ήταν τελείωσα. Κανονικά τώρα πρέπει να προσκαλέσω άλλα 7 μπλόγκ σε αυτό το όμορφο παιχνίδι. Δεν θέλω να δεσμεύσω κανέναν όμως. Όσοι πιστοί προσέλθετε....

Υ.Γ. Ευχαριστώ πολύ την Αλεξιάννα για το βραβείο. Η εκτίμηση είναι αμοιβαία.

5 σχόλια:

  1. Αα κύριε Μάκη μας δεν ξέραμε ότι δέχεστε βραβεία και απαντάτε σε ερωτήσεις!!Αλλιώς θα σας δίναμε προ πολλού!!Θα σας έχουμε στα υπόψην μας στο εξής για να αποκαλύπτεστε!!Καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι κυρία Κατερίνα μας. Δεχόμαστε, δεχόμαστε. Έίναι θέμα ψώνιου πως να το κάνουμε...Μας άρέσει....χαχαχα. Καλό βράδυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο!! είναι το πρώτο? αν ναι, καλή αρχή! :) Πανάθα κι εγώ μόνο που μου την έχει σπάσει η ομάδα, δεν αντέχω να τους βλέπω πια!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου εβονίτα. Είναι το δεύτερο, το πρώτο ήταν στην αρχή της ενασχόλησης μου με το blogging. Και γω δεν αντέχω ειδικά από την στιγμή πυο στο παρελθόν έχουμε δει πολύ καλύτερα πράγματα...Κάτσε όμως γιατί βλέπω ότι αρχίζει και ανεβαίνει η ομαδα..Τρομάρα μας....χαχαχα Καλό βράδυ καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation