Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

OXI... You know girls?

Μεταξάς δε θέλω να το παίξω... Ούτε το ανάστημα του Έλληνα δικτάτορα έχω, ούτε οι εχθροί στη προκειμένη περίπτωση είναι οι Ιταλοί... Αυτή η σημαντική αρνητική (εγώ την βλέπω θετικότατη) λέξη είναι άγνωστη για το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών του πλανήτη μας. Εγώ νομίζω πως τα θηλυκά μας ούτε να το γράφουν ξέρουν... Τι??? Γίνομαι γραφικός? Καλά... Διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε...
Γυνή: «Μωρό μου τι θα έλεγες να φάμε έξω σήμερα?»
Ανήρ: «Όχι και σήμερα μωρό μου προχτές φάγαμε έξω και χτες παραγγείλαμε. Θέλω να φάω, ζεστό, σπιτικό φαγητό (τι το θελες κακόμοιρε...)
Γυνή: «Καλά τι να σου πω τώρα. Δε λυπάσαι καθόλου τα χεράκια μου??? Το σπασμένο νύχι μου δε σου λέει τίποτα??? Να κάθομαι δηλαδή εγώ να πλένω πιάτα, να καθαρίζω κρεμμύδια για να είσαι εσύ πασάς??? Έξω θέλω, αλλιώς το βράδυ  δε θέλω να κοιμηθείς δίπλα μου...» (Άμα σου βαστάει πες όχι ξανά...)
Παράδειγμα δεύτερο. Ημέρα Τετάρτη. Που για τους λογικούς άντρες σημαίνει ημέρα Champions Leaugue. Ενημερώνεις την κοπέλα σου ότι θα πας στο σπίτι του κολλητού σου να δεις το ματς...
Ανήρ: «Όμορφη απόψε θα δω με τα παιδιά το ματς στο σπίτι του Γιώργου.»
Γυνή: «Να έρθω και γω σπουργιτάκι μου?»
Ανήρ: « Όχι βρε μωρό μου θα είμαστε ένα σωρό άντρες εκεί, θα βαρεθείς και μετά δε θα μπορέσω να σε γυρίσω νωρίτερα σπίτι (απόλυτα φυσιολογικό)
 Γυνή: «Κατάλαβα. Ντρέπεσαι για μένα ε? Δε με θες μαζί σου. Η μάλλον τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα μήπως τελικά δε θα δείτε ματς και θα κάνετε κάτι άλλο? Θες να αρχίσω να τσιρίζω τώρα??? Θα έρθω μαζί σου ή αλλιώς δε θα πας και συ...» (τελικά κάθεσαι και βλέπεις το ματς μόνος σου μιας και τη φοβήθηκε το μάτι σου με το πόσο μακριά μπορεί να ταξιδέψει το μυαλό της...)
Παράδειγμα τρίτο και κλασσικότατο. Ενώ είχατε συμφωνήσει να κάνετε απλά μια βόλτα για να χαζέψετε στις βιτρίνες, αυτή έχει σηκώσει την μισή Ερμού, εσύ βλέπεις την άδεια σου τσέπη να αδειάζει περισσότερο, αλλά αυτή εκεί...
Γυνή: «Μωρό να πάρω αυτή την τσάντα που μ]αρέσει και είναι συλλεκτικό κομμάτι?»
Ανήρ: «Όχι αγάπη μου δεν έχω άλλα χρήματα και έχουμε παραφουσκώσει την πιστωτική...» (Ωχ...)
Γυνή: «Ti????Δε θα μου κάνεις το χατίρι??? Για να λες μετά ότι δε σου αρέσει η τσάντα που έχω όταν βγαίνουμε? Ααααα δε ξέρω εγώ τη θέλω. Δε μπορεί ο Κώστας να αγοράζει στη Μαρία ότι θέλει και συ να είσαι συνέχεια στο όχι... Έλα πάμε να τη πάρουμε...» (εσύ σηκώνεις με δυσκολία τις δέκα τσάντες, ψάχνεις τη τσέπη σου για λεφτά και ο Θεός βοηθός...)
 Τρία παραδείγματα. Σταματάω εδώ. Γιατί κανονικά θα μπορούσα να γράψω άπειρα. Και αν παραβλέψουμε το γεγονός πως είμαι λιγάκι προκατειλημμένος, λιγάκι παράξενος, τι μας μένει? Η εξαίρεση  που επιβεβαιώνει τον κανόνα.  Εννοείται πως υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά νομίζω πως τα παραδείγματα είναι τόσο κλασσικά που ακόμα και οι δεσποινίδες-κυρίες θα συμφωνήσουν μαζί μου. Υπάρχει και το ΟΧΙ λοιπόν αγαπημένες μου. Ξέρω δεν σας κάθετε καλά σαν λέξη. Δεν είναι εύηχη, sic, πως αλλιώς να το πω... δε ταιριάζει στην αισθητική σας. Ακούς εκεί ΟΧΙ. Σαν δε ντρεπόμαστε λέω εγώ ολόκληρα γαϊδούρια... Λίγο τσίπα ρε παιδιά...

13 σχόλια:

  1. Μα στην προκειμένη περίπτωση, νομίζω ότι ο ... ανήρ είναι αυτός που δεν έχει το θάρρος, το κουράγιο, πες το όπως θες, να πει το ΟΧΙ.
    Δεν ξέρω πόσο συχνά συμβαίνουν αυτά που λες και σε ποιες ηλικίες αναφέρεσαι, αλλά σίγουρα αφορούν σχέσεις οι οποίες θα έλεγα δεν έχουν και πολύ μέλλον μπροστά τους.
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστηηηηηηηη!!!!
    Τι σωστη,καρασωστη.
    Ετσι ειναι, χρειαζονται αντερα για να πεις το οχι και μετα ή θα τρως ζεστο φαγακι ή θα πας παγκακι.

    Μακη μου ολοι βολευονται, με το να ζητα η κυρα το μονο που κανει (και ειναι λαθος)ειναι να πατσιζει λαθη του καπετανιου της.Wrong WAY

    Φιλια
    Βαστατε και κρατατε ψηλα το κεφαλι .....

    "Don't"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eyxaristw ga ta sxolia, elena, Dont...an kai nomizw pws polles sxeseis pleon den exoyn mellon...opote einai sunithismneno to fainomeno poy asnaferw parapanw...kai ta antera na exeis...i gynaika orismenes fores sta kanei anw katw..kai kaneis ena stomaxi...asta na pane...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θέλω να σε κακοκαρδίσω, αλλά τα όσα έγραψες μου θυμίζουν άρθρο του Cosmopolitan, αλλά for men. Όσο βάζεις τέτοια στερεότυπα στο κεφάλι σου, όσο περισσότερο πιστεύεις πως υπάρχουν, τόσο θα τα βρίσκεις μπροστά σου. Θα σεβόμουν την ανάρτηση αν είχε μια δόση –έστω- αυτό-βιογραφίας, δηλαδή αν μας έλεγες ότι όλα όσα αναφέρεις συνέβησαν σε εσένα προσωπικά, αλλά αυτό που διαβάζω μοιάζει με ιστορίες που έχεις ακούσει, παρά με ιστορίες που έχεις ζήσει. Δεν λέω πως δεν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις, υπάρχουν, αλλά θα πρέπει να αναρωτηθεί σε ποιους ακριβώς συμβαίνουν και γιατί; Όταν θέλεις γυναίκες «τρόπαια» για συντρόφους, το τίμημα θα είναι υψηλό, τόσο για τη τσέπη σου, όσο και για τη ζωή σου. Είναι θέμα επιλογής, οπότε τα παράπονα –για μένα τουλάχιστον- είναι άκρως περιττά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ANIDIFRANCO den exw valei tampela sto keimeno moy oute pairnw to meros twn antrwn.alla oute kai twn gynaikwn. an apo to keimeno poy diavases soy fainetai kati ekswpragmatiko einai teleiws diaforetiko prsgma apo to an kapoia apo ayta pou egrapsa, isxuoun. to na mporeis na paratireis merikes fores se kanei panta na exeis pio krystallini kai ksekathari apopsi apo to na viwneis mia istoria. ara den einai aparaitito na milisw proswpika gia mena gia na apodeiksw kati. mporei auto pou vgainei apo to keimeno mou na einai kai fallokratiko akoma alla einai 100% ALITHINO. Epeidi kai ta parapanw sxolia einai stin idia logiki me tin diki sou, einai kairos pia na stamatisoume na ethelotyfloume...Oi sxeseis exoun ginei polu dyskoloteres..kai de nomizw pws oloi oi antres theloune gynaikes tropaia... episis ta stereotypa einai mia ponemeni istoria giati exoun dimiourgithei kai apo ta dyo fyla...kuriws omws apo tis gynaikes poy apo tin arxi tis zwis tou zoune me ta stereotypa...antras konomimenos, prigkipas tou paramuthiou, omorfos, eksupnos, katastalagmenos klpklp...kanw lathos? na sai kala.. euxaristw gia to sxolio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμένα προσωπικά δεν με χαλάει το ΟΧΙ
    Εκείνο το ΘΑ ΔΟΥΜΕ όμως... στο στομάχι
    μου κάθεται!
    Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. exeis dikio angel...to tha doyme einai kai psuxofthoro...euxaristw gia to sxolio...filiaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά που περιγράφεις είναι πολύ κατινίστικα καμώματα. Εγώ ελπίζω να μη γίνω ποτέ έτσι, γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μου με τις σημερινές γυναίκες. Άλλωστε πιστεύω ότι το να βλέπει ο άντρας ποδόσφαιρο με του φίλους του είναι κάτι το απολύτως φυσιολογικό και δε μπορεί να τον επιπλήξει γι' αυτό κανένας και καμία. Τα ζευγάρια δε χρειάζεται να είναι όλη την ώρα μαζί, η κατανόηση αρκεί για να διατηρηθεί η σχέση τους για καιρό. Κανείς να μην καβαλάει στην πλάτη του άλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. swsta antartissa kai apo tis dyo meries...KATANOISI opws to les...pragma kai gia ta dyo fula polu dyskolo srin simeriini epoxi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Maki, ontos to keimeno exei polla klise, ta opoia ta anaparagoume katigorontas ta (akrivos opos i TV). An yparxoun tetoies gynaikes, mallon zoun se kapoio allo, parallilo sympan apo to diko mou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ela vre tatiana mou..uparxoun...kai ontws zoun se allo sumpan apo to diko sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Maki ναι, στις γυναίκες δεν αρέσει το όχι. Αλλά νομίζω ότι ούτε και στους άντρες. Ολοι θέλουμε να μας κάνουν τα χατίρια(εννοώντας απλά πράγματα και όχι να ξετινάξεις τον άλλον οικονομικά).
    Οσο για το αν γινεσαι βεντούζα στον άλλον που θελει να βρεθει με τους φιλους του, αυτό αφορά την δομή και τους εσωτερικούς κανονισμούς της σχέσης και όχι τις γυναίκες!
    Χαίρομαι πάντως που ασχολείσαι με διάφορα θέματα γιατι συνήθως οι άντρες είναι αδιάφοροι προς αυτά! Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. sofia...oi eswterikoi kanonismoi mias sxeseis sunithws orizontai apo tis gynaikes na ksereis i pernane me tropo poy den fainetai apo autes se anypopto xrono..kai o logos den einai fallokratikos se auto pou lew...apla o kathe antras den thelei na xalaei xatiri stin gynaika tou stin sxesi tou...opote...polles gynaikes patane panw se auto..sumfwnw omws... to oxi den aresei kai sta dyo fylla...euxaristw pou eksefrases tin apopsi sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation